Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podnikatelský záměr v oblasti pohostinství
Mazůrek, Václav ; Nejezchleb, Lubomír (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Podnikatelský plán v oboru pohostinství s náležitostmi pro založení firmy jsou hlavním cílem této bakalářské práce. Bakalářská práce vychází z teoretických poznatků. Ke splnění základního cíle je potřeba vypracovat analýzy rizik, trhu, konkurence a navrhnout marketingový, finanční a organizační plán.
Marketingová komunikace ve vybraném podniku
SCHREIEROVÁ, Markéta
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací ve vybrané firmě s cílem navrhnout novou komunikační kampaň, která bude v souladu se současnými trendy v komunikaci. Cílem teoretické části je seznámení se s metodami, pojmy a nástroji marketingové komunikace. V praktické části je nejdříve stručně popsaná charakteristika vybrané firmy, kterou je cestovní kancelář Fischer a v další části je provedena analýza současných využívaných komunikačních nástrojů a situační analýza CK Fischer, které slouží jako podklad pro návrh komunikační kampaně. Komunikační kampaň je navrhnuta s ohledem na moderní přístupy v komunikaci a to včetně rozpočtu.
Strategie rozvoje organizace
Andreeva, Alexandra ; Tichá, Ivana (vedoucí práce) ; Pavel, Pavel (oponent)
Předmětem diplomové práce Strategie rozvoje organizace je popis interních zdrojů společnosti EcoDům s.r.o. (existující firma s fiktivním pracovním názvem) a jeho vnějšího prostředí, analýza cílového trhu a jeho vývoj. V práci se navrhuje, jak lze strategii podniku optimalizovat. V první části se práce věnuje teorii vytváření strategie se všemi aspekty, které souvisejí s tímto tématem. V druhé - praktické části je popsán současný stav společnosti EcoDům s.r.o., provedena SWOT analýza na základě interní a externí analýzy a navrženo uzpůsobení firemní strategie pro větší ziskovost a výkonnost firmy.
Marketingová strategie zvoleného subjektu
Mayová, Martina ; Vokáčová, Lucie (vedoucí práce) ; Margarisová, Klára (oponent)
Cílem této bakalářské práce je vymezit marketingové strategie u zvolených podnikatelských subjektů - PZP Heating a.s. a Servisbal Obaly s.r.o. První část práce je věnována shrnutí teoretických poznatků, které se týkají podstaty marketingu, marketingového procesu STP, marketingového mixu 4P a strategického marketingového řízení. Ve druhé části jsou vymezeny současné strategie marketingového řízení s podrobným rozborem marketingových nástrojů obou společností na základě informací získaných z jejich webových stránek, interních materiálů a konzultací s manažery společnosti. Na příkladu dvou rozdílných, vzájemně si nekonkurujících společností je úkolem vyzdvihnout metody, které mají pro firmy nejvyšší přínos. Přesto, že se jedná o zcela odlišné společnosti, s odlišným produktem i skladbou zákazníků, určité principy fungují u obou firem stejně. Nástroje, které přináší zisk oběma společnostem, pak mohou sloužit jako inspirace ostatním, kteří tyto metody neznají nebo s jejich používáním dosud váhají. V kapitole výsledky a diskuze jsou shrnuty nejdůležitější poznatky o marketingovém řízení obou společností, je zde uvedena hlavní charakteristika společností, a nejdůležitější zjištění u jednotlivých nástrojů marketingového mixu. Obě firmy se shodují na tom, že ze všech nástrojů je pro ně nejefektivnější on-line marketing, který i přes poměrně vysoké náklady, přivádí firmám nejvíce nových zákazníků. Také jsou zde navržena doporučení pro obě firmy, která by v případě realizace měla upozornit na dosud nevyužívané možnosti a přivést jim nové zákazníky.
Marketingová strategie zvoleného subjektu
Jedličková, Zuzana ; Vokáčová, Lucie (vedoucí práce) ; Pavel, Pavel (oponent)
Diplomová práce Marketingová strategie vybraného podniku se zabývá optimalizací marketingové kampaně pro zavedení produktu na trh. Dokumentový skener DR-C240, který zavádí společnost Canon na B2B trh z důvodu legislativních změn, cílí s prodejem na státní správu a exekutivu. V teoretické části jsou vymezeny základní témata a koncepty, které jsou se zavádění produktu na trh a s marketingovou strategií spojeny. V praktické části dochází pomocí analýz marketingového mixu produktu, PEST analýzy, Porterova modelu, evaluace dosavadní strategie, informací z rozhovoru s pracovníkem společnosti Canon a také pomocí analýz finančních údajů společnosti k formulování doporučení pro optimalizaci marketingové kampaně. Autorka také formuluje konkrétní doporučení na produktové a komunikační úrovni, která mají zvolenému subjektu pomoci překonat stagnující výkon za poslední roky a podpořit společnost ve zvýšení tržeb.
Podnikatelský záměr v oblasti pohostinství
Mazůrek, Václav ; Nejezchleb, Lubomír (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Podnikatelský plán v oboru pohostinství s náležitostmi pro založení firmy jsou hlavním cílem této bakalářské práce. Bakalářská práce vychází z teoretických poznatků. Ke splnění základního cíle je potřeba vypracovat analýzy rizik, trhu, konkurence a navrhnout marketingový, finanční a organizační plán.
Analýza televizního reklamního trhu v ČR
Kubů, David ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Televize tvoří největší část mediálního trhu v České republice. Nabízí se zde prostor pro oslovení široké masy lidí a investice firem tvoří značnou část příjmu televizních stanic. Tyto stanice se svým programem zaměřují na různé skupiny diváků a tím se vytváří prostor pro zadavatele reklam k zacílení svých marketingových aktivit na vybrané cílové skupiny diváků. Vzhledem k tomu, že se jedná o velice mohutný komunikační kanál, tak se rozdíly mezi vysíláním reklam na jednotlivých stanicích často vytrácí. Cílem práce je tedy zjistit, zda se společnosti při zadávání svých reklam stále chovají dle teoretických doporučení týkajících se především segmentace, targetingu a vhodnosti zvolené strategie. K nalezení odpovědí na výzkumnou otázku je v práci analyzován datový soubor, který obsahuje všechny reklamy vysílané stanicemi v roce 2011. Výzkum dat je proveden shlukovou analýzou. Na základě výsledků práce byly v závěru doporučeny návrhy pro zlepšení zkoumaného stavu firem.
The expansion of Czech company to the Slovak market
Senková, Katarína ; Svobodová, Ivana (vedoucí práce) ; Filová, Andrea (oponent)
Cílem mé práce je zhodnotit, zda má česká společnost Pelmi spol., s.r.o. možnost prosadit se na slovenském trhu. To znamená, že na základě zpracované analýzy cílového trhu, jeho SWOT analýzy, konkurence a ekonomických charakteristik je navrhnout vlastní doporučení, jakou formu vstupu by společnost Pelmi spol., s.r.o. měla zvolit.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.